marți, 6 decembrie 2011

Am invatat...

Am invatat ca, desi viata pare cruda uneori, Dumnezeu este sus si vegheaza si nu doarme!
Am invatat ca unii oameni sunt perfizi, manipulanti si dezolant de 'so low'...mai grav e ca ei sunt atat de aproape de noi uneori si ca trece atat de mult timp pana sa ne lamurim cu-adevarat de ei!
Am invatat ca pasarile zboara in stoluri si ca oamenii isi traiesc viata in perechi...
Am invatat ca 'fericirea nu inseamna sa ai ce-ti doresti, ci sa vrei ceea ce ai'
Am invatat ca viata e minunata si simpla...si dragostea la fel...si exista.
Am invatat sa am incredere in Dumnezeu, in viitor si in tot ceea ce mi se intampla, caci totul are un scop...
Am invatat sa ma accept, sa ma iubesc, sa ma cunosc, sa vreau sa traiesc frumos...si asa cum oamenii traiesc: in pereche.
Am invatat ca lacrimile nu-si au rostul oricum, oricand si...pentru oricine.
Am invatat ca sta in puterea mea sa ma fac iubita si fericita...si am s-o fac...si, stii ceva?! Si eu pot sa mai iubesc!

2 comentarii:

  1. La multi ani. Noul an sa-ti aduca multe bucurii, sanatate si pace in suflet!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani! Iti doresc sa ai parte de ...tot ce iti doresti!

    RăspundețiȘtergere