vineri, 6 noiembrie 2015

Pentru surioara mea...

Eram eu insami un ghemotoc atunci cand te-am tinut in brate pentru prima oara, dar imi amintesc de parc-ar fi acum...
cea mai frumoasa si mai buna surioara!
Nu uitam totusi tricoul cu testoase sau grisul tau mancat de mine sau scaunul trantit de atatea ori, cuvinte de ocara (by the way: cuvantul ,proasta': does it sound familiar?), rochita ce nu voiam sa-ti dau... ah, da! daaaaaaaaaaaa!:  ziarul rupt in bucati mici...mici...mici de tot... 
dar toate astea s-au intamplat demult demult...atat de demult incat a inceput sa ma doara...

Cand te-am pierdut (de fapt te-ai ratacit), cand te-am scapat in valurile marii...cat de speriata eram!
Iti amintesti de lada in care ne ascundeam...si cate si mai cate ghidusii noi doua nu faceam?!

Cum fuge timpul si ce n-as da sa il opresc...
Sunt multe secrete si lucruri ce ne-au unit si inca ne mai unesc...
Noi suntem cele doua ce lupta impreuna si nu zabovesc...

Azi mi-am amintit tot ca pe un film si tocmai azi am vrut sa-ti scriu
si stiu
ca tu esti tot surioara mea mica si frumoasa si il rog pe Dumnezu sa mi te tina sanatoasa!
Te iubesc din suflet si nu uita: Viata este atat de frumoasa!!!

LA MULTI ANI, suflet drag, sensibil, iubitor, altfel, ...unic!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu